Гран-прі Сінгапуру

Гран-прі Сінгапуру На Гран-прі Італії Renault Sport Formula One Team набрала очки завдяки Карлосу Сайнсу, який фінішував дев'ятим. Ніко Хюлькенберг почав гонку з останнього місця, наполегливо просувався вгору, але так і не зміг дістатися до першої десятки. Попереду у нашої команди - хороший шанс поліпшити свої позиції в турнірній таблиці: Формула-1 їде в Азію, де вже цієї неділі на трасі Марина Бей пройде нічний Гран-прі Сінгапуру.

Траса Марина Бей з'явилася в календарі в 2008 році. Старт відразу вирішили робити ввечері - вперше в Формулі-1 гонка проходила при штучному освітленні, що дозволило європейцям дивитися її у звичний для себе час. Але куди важливіше те, що нічна гонка, в поєднанні з фантастичним урбаністичним пейзажем, наділила Гран-прі Сінгапуру особливою атмосферою

У багатьох сенсах Сінгапур - повна протилежність попередньому етапу в Монці. Якщо все ж порівнювати гонку на Марина Бей з якоїсь іншої, на думку в першу чергу прийде Монако. І не тільки тому, що Сінгапур - теж місто-держава на березі моря, де команди оточує блиск і розкіш. У місті-державі пілотів чекає аналогічна вузька міська траса з величезним числом поворотів і мінімумом можливостей для обгону.

Але, на відміну від Монако, траса Марина Бей має нормальну для Формули-1 довжину - п'ять кілометрів. А так як швидкості тут невеликі (середня швидкість всього на 13 км / год вище, ніж в Монако), то гонка виходить найтривалішою в сезоні - пілоти ніяк не укладаються в двогодинний ліміт. І незважаючи на те, що старт відбувається о восьмій вечора, коли сонце сідає і спека спадає, через високі температури і вологості гонка в Сінгапурі незмінно стає однією з найскладніших для машин і гонщиків. Втім, потужність мотора тут не має вирішального значення, як в Монці, що дозволяє команді Renault Sport Formula One Team сподіватися на гарний результат.

Траса Марина Бей складається з 61 кола по 5.063 км, в сумі це 308.726 км, 23 повороти. Аеродинаміка налаштовується на максимальний рівень притискної сили. Максимальна швидкість - 320 км/год з системою DRS і 305 км/год без неї. З повністю натиснутою педаллю газу гонщики проїжджають 45,5% дистанції кола.

На гальмуванні гонщики проводять 21% кола, або 22 секунди, а в сьомому повороті поздовжня перевантаження досягає 4,7 g. 15 зон гальмування - більше, ніж на будь-який інший трасі чемпіонату. Знос гальм - дуже високий. Час, необхідний для проведення піт-стопа - 29 секунд.

Витрата палива в Сінгапурі дуже висока - 1,9 кг на круг, на межі дозволеного ліміту, тому гонщикам доведеться контролювати темп, з огляду на дані про витрату. Важливий хороший старт, оскільки обганяти на дистанції вкрай складно. Старт з поула і успішне проходження першого повороту - ключові складові перемоги.

Сіріль Абітбуль, керуючий директор Renault Sport Racing: “Трасса в Сінгапурі, як ми вважаємо, підходить нашій машині. Неможливо передбачити, що мають намір зробити наші суперники, але ми знаємо, що в наступний уїк-енд ми отримаємо кілька технічних новинок, які повинні позитивно позначитися на ефективності. Крім того, Ніко Хюлькенбергу і Карлосу Сайнсу дуже подобається ця гонка, і зазвичай вони показують в Сінгапурі непогані результати, тому ми впевнені, що вони впораються з завданням.

Робота зі створення машини для наступного року не менш важлива, ніж завдання утримати 4-у позицію в чемпіонаті. Ми розробляємо R.S.19 паралельно з виступами в гонках, тому треба дуже точно розподіляти ресурси, щоб не допустити відставання в жодній з областей. Саме цього ми будемо приділяти підвищену увагу в кінці сезону, але у нас є все необхідне, щоб з усім впоратися - і правильна організація, і ресурс”.

ЦІКАВІ ФАКТИ

Гран-прі Сінгапуру завжди супроводжує спекотна погода - близько 30 градусів при високій вологості. Восени починається сезон дощів, але тільки десята за рахунком гонка в минулому році пройшла на мокрій трасі. Зазвичай же дощі йшли в інші години уїк-енду, але не під час гонки. Дощ обіцяють і цього разу.

Зробити світлими п'ять кілометрів міських вулиць, включаючи окремі ділянки, закритих деревами, з унікальною архітектурою і особливостями - завдання не з легких, проте, на всій дистанції забезпечено стабільний світловий потік в 3000 люкс - приблизно в чотири рази більше, ніж на футбольному стадіоні. На трасі встановлено 240 опор, пов'язаних 108 кілометрами електричних кабелів, і 1500 прожекторів, кожен потужністю по 2000 Вт, загальна потужність освітлення - більше трьох мільйонів Ватт.

Перед першим поворотом траси на відрізку в 98 метрів пілоти скинуть швидкість на 160 км/год. Зусилля на педалі гальма складе 141 кг, перевантаження досягнуть 4,8 g, на гальмуванні вивільниться енергія еквівалентна 1 932 кВт.