ЛІТНЄ ТО ЗІ ЗНИЖКОЮ ВІД RENAULT

СВІЖІСТЬ З СЕРВІСОМ RENAULT

З 7-го липня по 7-тє вересня компанія Renault в Україні пропонує вигідні умови на технічне обслуговування (ТО) автомобілів Renault в офіційних дилерських центрах.

В період акції «ТО зі знижкою» клієнтам MY RENAULT надається знижка до 25% на запасні частини, 10% на роботи по заміні запасних частин, а також знижка 15% на олії Renault-Elf.

ТО від Renault - цілий комплекс «процедур» для підтримки продуктивності автомобіля, який слід проводити на регулярній основі. Крім заміни масла, ТО автомобіля Renault включає в себе 29 технічних операцій та 87 перевірок в контрольних точках.

Для власників автомобілів Renault віком понад 5 років (починаючи з 2011 р. випуску) на постійній основі діє програма лояльності, в рамках якої клієнти отримують знижку не менше 20% на оригінальні запчастини, а також на роботи з їх установки. Також в період дії акції «ТО зі знижкою» для цих клієнтів актуальні вигідні умови на масла Elf, запасні частини та мастила Motrio.

Всі клієнти, які прийняли участь в акції «ТО зі знижкою» і зареєстровані в My Renault, автоматично стануть учасниками розіграшу головного призу - туристичної поїздки на двох персон до Франції по замках Луари.

Компанія Renault в Україні рекомендує ВСІМ власникам автомобілів бренду RENAULT зареєструватися в MY RENAULT через офіційний сайт компанії www.renault.ua або на сайті www.my.renault.ua.

My Renault - це особистий кабінет клієнта Renault на офіційному сайті, який дозволяє зареєстрованим клієнтам мати більш вигідні умови в рамках акційних пропозицій.

Власники Renault за допомогою сервісу MY RENAULT отримують можливість вигідніше обслуговувати свої автомобілі. Клієнту надається особистий кабінет, в якому можливо:

•  отримувати ексклюзивні пропозиції саме для автомобіля клієнта;

• економити при використанні акційних пропозицій;

• дізнаватися «з перших вуст» про новини та зміни бренду;

• завжди бути на зв'язку з дилером і представництвом;

• отримувати необхідні послуги / допомогу в найкоротші терміни;

• висловлювати свої побажання та коментарі щодо рівня обслуговування офіційними дилерами і марки в цілому;

• ефективно планувати події по автомобілю.

З моменту запуску даної програми було зареєстровано понад 41 500 клієнтів, які можуть економити в період унікальних акційних пропозицій і користуватися всіма можливими вигодами лояльного клієнта.

Відео про переваги технічного обслуговування Renault