RENAULT - ПРИРОДЖЕНИЙ НОВАТОР



Як автовиробник, що почав впроваджувати інновації в період становлення епохи автомобілебудування, Renault й сьогодні входить до списку найбільш інноваційних компаній світу*. Інновації для Renault - це розробка та розвиток доступних продуктів і послуг, які мають цінність для клієнтів, а також розвиток технологій, що передбачають очікування споживачів. Крім того, серед пріоритетів компанії - створення автомобіля майбутнього, робота на перспективу та постійний моніторинг кон'юнктури ринку.
* У грудні 2012 року інформаційне агентство Thomson Reuters поставило Renault в ряд 100 найбільш інноваційних компаній світу.


НАШІ ПРІОРИТЕТИ В ІННОВАЦІЯХ

З метою створення привабливих і доступних широкому колу споживачів технологій ми зосередилися на роботі в шести областях:
  1.  Інноваційний дизайн. Починаючи з Renault 16 і до Espace, Twingo та Twizy, інноваційний підхід Renault до дизайну став знаком часу й продовжує залишатися одним із найважливіших напрямів роботи групи.
  2.  Електричні автомобілі та інфраструктура. На додаток до існуючої лінійки з чотирьох повністю електричних автомобілів, ми докладаємо зусиль для створення і освоєння нових технологій акумуляторів, розширення їх асортименту та скорочення часу зарядки, а також зниження витрат на виробництво та експлуатацію.
  3.  Автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння. Наша мета:значно знизити викиди CO2. Renault - європейський лідер, який домігся низьких викидів CO2 в 2013 році та перший серед автовиробників, який продемонстрував показники нижчі за середній (116 г/км) для легкових автомобілів, що вже продаються. Прагнучи піти ще далі, ми працюємо над створенням автомобіля, який споживатиме менше 2 л/100 км.
  4.  Комфорт у подорожі. Наша мета полягає в розробці інновацій, що дозволяють якомога приємніше проводити час у поїздці на автомобілі. Для цього ми розробили мультимедійні бортові системи та створили персоналізовані функції в салоні. Їхню роботу чудово демонструє наш автономний роботизований прототип NEXT TWO.
  5.  Нові послуги. Ми працюємо на задоволення запитів наших клієнтів, які й у салоні свого авто хотіли б користуватися усіма можливостями, які дають електронні та інтернет-технології, зокрема, смартфонами та доступом до інформації в режимі реального часу, доступними як для водія, так і для пасажирів.
  6.  Доступні ціни. В рамках клієнтоорієнтованого підходу всі наші інновації покликані бути доступними для якомога ширшого кола клієнтів. Цієї вимоги дотримуються всі наші команди, які працюють над спрощенням і стандартизацією наших технологічних рішень.


 

ІННОВАЦІЇ RENAULT: АВТОНОМНІ АВТОМОБІЛІ ТА БОРТОВІ МУЛЬТИМЕДІЙНІ СИСТЕМИ

EOLAB: ПРОТОТИП 1 Л/100 КМ

Прототип Renault EOLAB створений для вивчення можливостей наднизького споживання палива. Він витрачає всього 1 л/100 км, а рівень викидів цього автомобіля - усього 22 г CO2/км за нормами NEDC у змішаному циклі*. Щоб досягти таких низьких показників, наші інженери одночасно зосередилися на роботі в трьох областях: полегшення конструкції, поліпшення аеродинаміки та бензиново-електричної технології «Z.E. Hybrid». Утілюючи досягнення Renault в розробці інновацій у сфері захисту навколишнього середовища, EOLAB демонструє широкий спектр технологічних досягнень, які з часом будуть використані в серійних автомобілях.

alt

* Підтверджені витрати палива та рівень викидів на основі діючих норм.

ADAS (СУЧАСНА СИСТЕМА ДОПОМОГИ ПРИ ВОДІННІ)

Сучасні системи сприяння водієві діляться на кілька категорій залежно від призначення: вони покликані розширювати поле зору водія, своєчасно попереджати його про втрату концентрації за кермом, сприяти під час керування автомобілем, запобігати зіткненням і виконувати

alt

NEXT TWO - АВТОНОМНИЙ АВТОМОБІЛЬ RENAULT

Прототип NEXT TWO - заявка Renault на створення автономного роботизованого автомобіля до 2020 року. Цей прототип поєднує в собі можливість руху без участі водія з підключенням до всіх поточних портів, включаючи 3G, 4G, Wi-Fi і Bluetooth. Ці можливості надають автомобілістам більше вільного часу й одночасно підвищують їхню безпеку. NEXT TWO дає водієві можливість використовувати функцію автопілота в щільному трафіку на швидкості до 30 км/год. Підключення автомобіля до різних мереж дозволяє пасажирам з користю витратити час, що звільнився, на відеоконференції, онлайн-покупки та знайомство з туристичною інформацією. Система допомоги при паркуванні знаходить вільні паркувальні місця і автоматично паркує автомобіль на пристосованих для цього стоянках.

alt

ТЕХНОЛОГІЯ ПОДВІЙНОГО ТУРБОНАДДУВУ

Технологія подвійного турбонаддуву, що використовується у наших силових агрегатах, забезпечує високий крутний момент при низьких обертах і велику потужність у верхньому діапазоні обертів двигуна. Система складається з двох турбін: одна компактна турбіна забезпечує динаміку на низьких обертах двигуна, а друга включається в роботу на більш високих швидкостях. Система подвійного турбонаддуву - ефективна технологія для двигунів зменшеного розміру, що робить їх більш економічними та екологічними, але зберігає при цьому високий рівень їх продуктивності.

alt

КЛІМАТ-КОНТРОЛЬ - «ТЕПЛОВИЙ НАСОС»

Нагрівання повітря за допомогою електрики потребує значних витрат електроенергії. Але система «тепловий насос» дозволяє збільшити запас ходу автомобіля. Вона, незалежно від температури на вулиці, виробляє тепле повітря, використовуючи холодоагент, який при переході з газоподібного в рідкий стан генерує тепло для обігріву салону автомобіля, і працює за принципом спліт-системи.

alt

РОЗ'ЄДНАНА ПЕДАЛЬ: ДРУГЕ ПОКОЛІННЯ СИСТЕМИ РЕКУПЕРАТИВНОГО ГАЛЬМУВАННЯ

Запас ходу є ключовим фактором ефективності електромобілів. У ZOE нами було використано ряд інновацій, покликаних зробити міський електромобіль чемпіоном витривалості. Серед таких інновацій - роз'єднана педаль. Наприклад, під час гальмування електродвигун Fluence Z.E. і Kangoo Z.E. працює в режимі генератора та використовує кінетичну енергію руху автомобіля для виробництва електричної енергії й зарядки акумулятора. Протиелектрорухаюча сила, що генерується при цьому, також сприяє гальмуванню двигуном.

alt

R-LINK - АВТОМОБІЛЬНИЙ МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ ПЛАНШЕТ

Завдяки мультимедійній системі R-Link, зразком для створення якої стали смартфони та планшети, ваш автомобіль підключається до Інтернету. Використовуючи сенсорний екран і голосові команди, за допомогою R-Link ви зможете переглядати свої повідомлення і завантажувати додатки безпосередньо за кермом, не відволікаючись при цьому від дороги. За допомогою спрощеної ергономіки та сенсорного екрана користувачі мають можливість отримати доступ до ряду служб, в тому числі й до навігаційного сервісу від компанії TomTom. Вони також можуть налаштувати радіо, підключити до системи свої цифрові пристрої, а також завантажити різні автомобільні додатки на R-Link Store.

alt

ДИНАМІКИ BASS REFLEX, ЯКІ НАДИХНУЛА АВІАЦІЙНА ТЕХНІКА

Динаміки Bass Reflex у формі сопла авіаційного двигуна були розроблені в акустичних лабораторіях Renault спільно з науково-дослідним інститутом CNRS. Завдяки новій технології звучання вашої улюбленої музики значно покращиться.

alt